La retromarcia

19 LUG 15
Ultimo aggiornamento: 20:33 | 17 GIU 26
Immagine di La retromarcia
I avea fatto referendum,questionari e discussioni,e rilievi, test, inchieste,e riunioni su riunionicoi tassisti, i commercianti,quei dei bar, le associassioni,con boteghe e ristoranti,coi passanti e coi pedoni...E i avea ’nfine ciapàdo,annunciàda con gran boria,la decision... “definitiva!,che la passarà a la Storia!Or, sentiti tutti quanti,adesso è vero, basta bale!:la sarà Zeta Ti Ellesolo Zona Pedonale!”Ma po’ l’Assessor in causa,par na bega da buffoni,i l’ha cassàdo via de brutoda la stansa dei bottoni!e ‘l so baldo successore,quel che avea intivà le liste,dèsso el dise: “Fermi tutti!(par far vedar che l’esiste)Bisòn far tutto de novo:altri test, altre riunioni,e pensàrghe n’altro poco,e far nove discussioni!”El progetto ‘l torna indrìo...ma el serafico Assessore:“No, non è una retromarcia!”el proclama con fervore.E ghe resta el cittadinoforte la preoccupassionche la scelta de... l’espertosia stà fatta “a sanfason”:par gestirne ben el Traficopensa ti che competensa!I è ’ndà a scegliarghene unoche no ’l sa la diffarensa(e, se no’ l le sa, l’è sèrtoche’ l ghe ne farà un desìo)fra procedare in avantio far ‘nvesse marcia indrìo!